همصحبتان تنهایی من

ادبیّات طنز تاریخ فرهنگ اجتماعی

 

                       همصحبتان تنهایی من

از قطعات ادبیم در دیوان گلها و گلبرگها

دروازه های شب را گشوده اند...

چه ظلمت بی کرانه ای ...که در آن...

فقط چشمان درخشان ستارگان , بر من خیره شده

اکنون ملکة شب که نیمتاج نقره گون ماه رابرسرنهاده

برتختی به وسعت عالم ...تکیه میزند

فرشتگان چنگ می نوازند...

این نغمة ساز آنهاست ...که نسیم ...

از لا بلای برگهای درختان , بگوش میرساند

و پریزادگان شعر, با من , به نجوا می پردازند

این همبازیان پندارهایم ...که پیوسته

مونس شب های تنهاییم بوده اند

و از اندوه ها به آنان پناه برده ام

اکنون هم مثل شب های دیگر...

دور ازفتنه های شیا طین ...

به مهمانی من آمده اند , تا از زبان رؤ یاییشان

کلمات فریبا بشنوم

cyrusamirmansouri@yahoo.com

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 11 فروردين 1391برچسب:,ساعت19:41توسط سیروس امیرمنصوری | |